Onze afdeling klantenservice is er om u te helpen. Wanneer het nu gaat over ons assortiment, betalen via het internet, productinformatie, bestellingen of leveringen. U kunt 24 uur per dag uw vragen richten aan klantenservice@qdohuis.nl. Wij reageren altijd binnen 2 werkdagen. Daarnaast zijn wij telefonisch bereikbaar op werkdagen van 8.00 uur tot 18.00 uur. U kunt dan bellen naar +31 (0)6 - 423 69 267

Veel gestelde vragen
-          U zoekt een product maar het staat niet in het assortiment
-          Status Pre-Order
-          Levertijden
-          Uw bestelling
-          Levering
-          Garantie
-          Wet kopen op afstand
-          Klachten
-          Verhogen van de kwaliteit

 U zoekt een product maar het staat niet in het assortiment
Wij kunnen ons heel goed voorstellen dat u op zoek bent naar een product van Deense afkomst maar dat het niet te vinden is in onze virtuele winkel. Dit betekent echter niet dat wij u niet kunnen helpen. Mocht u nu in een bovenstaande situatie verkeren, laat ons dat dan zeker weten. We beschikken over een groot Deens netwerk wat voor u klaar staat. Wij doen ons best om u te helpen het gewenste product te vinden. Laat het ons weten wat u zoekt, door een bericht te sturen aan klantenservice@qdohuis.nl vergeet niet uw naam en telefoonnummer achter te laten.

Status Pre-Order
De status Pre-Order houdt in dat deze producten momenteel in back-order staan, maar wel besteld kunnen worden. Zodra u een product besteld wat de status Pre-Order heeft, komt uw bestelling in onze klant prioriteiten. Zodra de producten die u besteld heeft binnen komen, zullen wij eerst uw bestelling afhandelen en de resterende voorraad zal beschikbaar worden gesteld nadat alle pre-orders uitgeleverd zijn. De producten die u besteld komen uit Japan en de gemiddelde levertijd ligt tussen de 30 en 45 dagen. 

Levertijden
Wanneer u een bestelling voor 17:00 op een reguliere werkdag (ma t/m vr) plaatst streven wij er naar deze dezelfde dag nog aan te bieden bij onze vervoerder. Wij halen dit ook in 96% van de gevallen. Onze vervoerder is PostNL, wij hebben positieve ervaringen mee en ervaren de hoogste klantgerichtheid en zorg voor uw bestelling. Onze ervaring is dat PostNL binnen een werkdag levert, zij hebben zelf het streven dat er binnen 48 uur geleverd wordt. De gemiddelde levertijd is 1 tot 2 werkdagen. Deze levertijd gaat in op het moment dat wij uw betaling hebben ontvangen. De ervaring met i-DEAL is dat uw betaling direct gestort wordt op onze rekening. Op het moment dat u van ons een digitaal afschrift ontvangt, is dat ook het moment dat de levertijden in gaan.

Uw bestelling
Op het moment dat de betaling binnen is, wordt uw bestelling verwerkt. U heeft dan een bericht ontvangen dat uw bestelling in goede orde ontvangen is. Intern gaan wij aan de slag voor u, ontvangt het magazijn uw pakbon en word PostNL geïnformeerd dat wij met uw bestelling aan het gereed maken zijn voor verzending. Middels het track & trace systeem van onze expediteur, kunt u 24 uur per dag uw bestelling volgen.

Levering
Al onze leveringen worden verstuurd via professionele dienstverleners zoals PostNl bijvoorbeeld. PostNl staat bekend als een betrouwbaar vervoersbedrijf met een hoge kwalitatieve dienstverlening.

Garantie
Op al onze producten is de fabrieksgarantie van de desbetreffende producent van toepassing. Afwijkingen hierop staan vermeld bij de productpresentatie op onze website en indien dit niet afdoende is kunt u ook een bericht sturen aan klantenservice@qdohuis.nl. Graag onder vermelding van naam en telefoonnummer zodat we contact met u kunnen opnemen.

Wet kopen op afstand
Een verkoper is verplicht belangrijke en duidelijke informatie te geven over het product of de dienst, bijvoorbeeld de prijs en levertijd. U heeft recht op informatie voordat u de koop op afstand sluit en nadat de koop is gesloten. Bij koop op afstand heeft u recht op een bedenktijd van 14 werkdagen. De bedenktijd gaat in als u het product thuis krijgt. Koopt u geen product maar een dienst, dan gaat de bedenktijd in op het moment dat u de dienst bestelt.

Bij een aantal producten of diensten die u op afstand koopt, krijgt u geen bedenktijd. Bijvoorbeeld bij reizen die u via internet boekt of producten die u speciaal laat maken of bewerken of producten die niet standaard op onze website staan maar speciaal op uw verzoek besteld zijn. Meer informatie over uw rechten bij koop op afstand en over de producten en diensten waarvoor u geen bedenktijd krijgt, vindt u op de website van ConsuWijzer. Met vragen kunt u contact opnemen met ConsuWijzer.

Terugsturen van producten kan alleen in onbeschadigde verpakking in combinatie met een betalingsbewijs. Het retour sturen van producten geschied op uw eigen kosten. Ons kwaliteitsteam ontvangt uw retour en zal deze voorzichtig controleren, vervolgens geven zij door dat wij tot creditering over kunnen gaan. 

Klachten
Helaas kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over bijvoorbeeld de afhandeling van uw bestelling. Wij vinden het van groot belang dat u dit ook kwijt kunt aan ons. Indien u een klacht heeft, richt u deze dan aan klacht@qdohuis.nl. Binnen twee werkdagen reageren wij op uw bericht.

Verhogen van de kwaliteit
Wij waarderen het zeer als u meedenkt met onze organisatie en adviezen heeft over hoe wij onze kwaliteit van bijvoorbeeld dienstverlening kunnen verhogen. Uw ideeën kunt u richten aan tip@qdohuis.nl .

Voor deze en overige condities verwijzen wij u naar de Algemene Voorwaarden op onze website.

© 2012 - 2021 QDOHuis...... betaalbare koffie en thee accessoires | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel